Wyświetleń:

poniedziałek, 11 maja 2015

40. Elan Valley w Tonacji Wiosennej. 10.V.

Było już Elan Valley jesienią, było zimą, teraz mamy kolejna opcję - wiosenna. Przeglądając inne posty jesteście w stanie prześledzić jak się zmienia tamta okolica podczas kolejnych pór roku. Ja osobiście się cieszę, że zostałem wzięty za przewodnika..:D

Wybraliśmy się autem, wycieczka była objazdowa. Ciekawe kiedy się w końcu wybiorę, żeby to obejść w normalny sposób? Zobaczcie sobie zdjęcia.

Caban - coch Reservoir

Caban - coch Dam

Takiej małej ilości wody jeszcze nie widziałem. Ciekawie to wyglądało.


Nantgwyllt Church

Garreg - ddu Reservoir

Penygarreg Dam


Penygarreg Dam

Penygarreg Dam

Penygarreg Reservoir

Penygarreg Dam

A to jak wracając na chwilę wyszło słońce..



Craig Goch Dam

Penygarreg Reservoir

Craig Goch Dam
Najlepsze zostawiłem na koniec..

Claerwen Dam


Po raz kolejny tam byłem i znów nie zobaczyłem Llyn Brianne Reservoir. W każdym razie wiosną jest tam ciekawie. Pogoda też się udała, nie wiało, aż tak bardzo..







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz